Olejek Eteryczny Eukaliptusowy

Avi000028

Nowy produkt

Działanie aromaterapeutyczne:

- działa przeciwbakteryjnie i przeciwwirusowo,

- kaszel, grypa, przeziębienie, angina, zapalenie zatok,

- działa przeciwbólowo i rozgrzewająco,

- reumatyzm, artretyzm, nerwobóle, mięśniobóle,

- działa pobudzająco,

- depresje, niskie ciśnienie.

Zastosowanie

• do aromatyzacji powietrza (lampki, kominki aromatyczne, nawilżacze powietrza),
  • do kąpieli (10-15 kropli na przeciętną wannę letniej wody - podawać w strumień wlewanej wody),
  • do masażu (3-5 kropli wymieszanych z jedną łyżką oleju nośnikowego, np. z pestek winogron, oliwy z oliwek itp.).

masaż- działa przeciwbakteryjnie i przeciwwirusowo, zwalcza kaszel, grypę, przeziębienie, anginę, stan zapaleny zatok, działa przeciwbólowo i rozgrzewająco, polecany na reumatyzm, artretyzm, nerwobóle, mięśniobóle, działa pobudzająco, pomaga przy depresji i niskim ciśnieniu.

kąpiel- działa przeciwbakteryjnie i przeciwwirusowo, zwalcza kaszel, grypę, przeziębienie, anginę, stan zapaleny zatok, działa przeciwbólowo i rozgrzewająco, polecany na reumatyzm, artretyzm, nerwobóle, mięśniobóle, działa pobudzająco, pomaga przy depresji i niskim ciśnieniu.

inhalacje i aromatyzacja powietrza - działa przeciwbakteryjnie i przeciwwirusowo, zwalcza kaszel, grypę, przeziębienie, anginę, stan zapaleny zatok, działa przeciwbólowo, działa pobudzająco, pomaga przy depresji i niskim ciśnieniu.

Pojemność:7ml

Produkty powiązane