Olejek Eteryczny Miętowy

Nowy produkt

Działanie aromaterapeutyczne:

- działa antyseptycznie

- przeziębienie, grypa, angina, zapalenie zatok, katar, kaszel

- łagodzi bóle głowy, menstruacyjne, skutki ukąszeń owadów

- przyspiesza gojenie się oparzeń i ran

- stymulujące pracę układu nerwowego i krążenia - działa uspokajająco

- polecany przy bezsenności, nadpobudliwości, nerwicach.

Zastosowanie

• do aromatyzacji powietrza (lampki, kominki aromatyczne, nawilżacze powietrza),
  • do kąpieli (10-15 kropli na przeciętną wannę letniej wody - podawać w strumień wlewanej wody),
  • do masażu (3-5 kropli wymieszanych z jedną łyżką oleju nośnikowego, np. z pestek winogron, oliwy z oliwek itp.).

masaż- działa antyseptycznie, przeziębienie, grypa, angina, zapalenie zatok, katar, kaszel, łagodzi bóle głowy, menstruacyjne, stymulujące pracę układu nerwowego i krążenia, działa uspokajająco, polecany przy bezsenności, nadpobudliwości, nerwicach.

kąpiel- działa antyseptycznie, przeziębienie, grypa, angina, zapalenie zatok, katar, kaszel, łagodzi bóle głowy, menstruacyjne, stymulujące pracę układu nerwowego i krążenia, działa uspokajająco, polecany przy bezsenności, nadpobudliwości, nerwicach.

inhalacje i aromatyzacja powietrza - działa antyseptycznie, przeziębienie, grypa, angina, zapalenie zatok, katar, kaszel, łagodzi bóle głowy, menstruacyjne, stymulujące pracę układu nerwowego i krążenia, działa uspokajająco, polecany przy bezsenności, nadpobudliwości, nerwicach.

okłady - przyspiesza gojenie się ran i oparzeń, łagodzi skutki ukąszeń przez owady.

Pojemność:7ml

Produkty powiązane